24/08/2026
ගාන අඩුම ඔයාගෙ අක්කෙ කියලා එන අය අතරම ඇයි අනේ මෙච්චර ගාන වැඩි කියලා කියන අයත් නැතුවම නෙමේ....ඒකට හේතුව Dollar Rate එක ලමයි..මේ පාර එන stock එකේ price එකටම මට ඊලඟ පාර දෙන්න බෑ.. එක්කො අඩු වෙනවා නැත්නම් වැඩි වෙනවා...ඉතිම් මගෙන් Oders ගන්න , Shop එක හොයන් ඇවිල්ලා ඇඳුම් ගන්න හැමෝටම ආදරෙයි 🥺❤️....විශේෂයෙන් SanZZy තේරුම් අරන් ආදරෙන් ඉන්නවට 🫶🏻