09/08/2026
🛑 ATTENTION PLEASE 🛑
මේ post එක මං දාන්න හිතුවෙ මොකද මේක වුණ පලවෙනි වතාව මේක නොවෙන නිසා..මං business එක පටන් අරන් අවුරුද්දකටත් වැඩි දැන්..හැබැයි මේ වගේ කැත වැඩ කරන customers ලගෙ අඩුවක් නැ..අපිත් මේවා තාම මහා පරිමාණෙන් කරන දේවල් නෙමෙයි..මෙහෙම business එකක් පොඩියට හරි කරන අය විතරයි දන්නෙ මේක අස්සෙ අපි කොච්චර කැප කිරීම් කරනවද කියල..
ගොඩක් හොඳ customersලා ඉන්න අතරෙ මේ වගේ එපා කරපු customersලාත් බොහොමයක් ඉන්නවා..ආසාවට orders දාලා ඊට පස්සෙ return කරනවා..call answer කරන්නෙ නෑ..message වලට reply නෑ..බොරු හේතුවක් කියලා පස්සෙ block කරනවා..මේකෙන් අපිට COD දෙන්න හිතෙන්නෙත් නෑ..කොහොමද විශ්වාස කරල දෙන්නෙ..අපි මේවට delivery cost ගෙවල තමයි ඔයාලට එවන්නෙ..මේකෙන් වෙන්නෙ අපිත් පාඩු විඳිනවා,ඒ item එක ගන්න හිටපු කාටහරි ඒ අවස්ථාවත් නැති වෙනවා..
මෙන්න මේ වගේ අය මගෙන් නෙමෙයි කාගෙන්වත් බොරුවට orders දාන්න එපා..
❌order එක එන දවසට ගෙදර නෑ කියල කියන්න ඉන්න අය..
❌ගෙදර වැඩිහිටි අය නොදැනුවත්ව orders දාන අය(පොඩි දරුවො)..
❌order එක අද දාලා හෙට ගන්න ඉන්න හදිසිකාරයො..
❌Size chart බලන්නෙ නැතුව හිතුමතේට orders දාන අය..
❌order එක confirm කරන වෙලාවට අදාළ මුදල ළඟ නැති අය..
❌වැරදි address,phone numbers දෙන අය
ඇත්තම කිව්වොත් සල්ලි නැත්නම් orders දාන්න එපා..ගන්න විදිහක් නැත්නම් ඒත් දාන්න එපා..අපිත් ආසාවට කරන දේවල් නෙමෙයි..ලොකු ලාභයක් අරගෙන කරන දේවලුත් නෙමෙයි..හැම අතින්ම සාධාරණ විදිහට කරන්නෙ..
කවදහරි මගෙම brand එකක් ගොඩනගන්න ගත්ත පොඩි step එකක් විතරයි තාම..ඒක නිසා අපිටවත් ඔයාටවත් එපාවෙන විදිහට වැඩ කරන්න එපා..කරන දේ ගන්න දේ සාධාරණව කරන්න පුරුදු වෙන්න..ස්තූතියි..බුදු සරණයි🙏🏻❤️