Fiera San

Fiera San Sharing random thoughts, good food & things that make life easier 🫶🏻

Sumpah… pistachio spread ni sedap gilaaa 😭💚Creamy, lemak.Sapu kat roti pon dah rasa macam desert.Kalau korang pistachio ...
26/08/2026

Sumpah… pistachio spread ni sedap gilaaa 😭💚

Creamy, lemak.
Sapu kat roti pon dah rasa macam desert.

Kalau korang pistachio lover, yang ni wajib tryy. Jangan tengok gambar je, nanti menyesal tak beli 🫠

26/08/2026

Ada hari rajin masak macam-macam. Ada hari telur pun dah cukup bersyukur 😂

Harini cuti,korang makan petang apa tu harini? 😁
25/08/2026

Harini cuti,
korang makan petang apa tu harini? 😁

Bersalmon nah kamu anak.Ibu abah ikan pelaling je😂
25/08/2026

Bersalmon nah kamu anak.

Ibu abah ikan pelaling je😂

25/08/2026

Kerja sambil kunyah kacang gajus 🤭❤️

Favourite snack sebab sedap, rangup & senang nak capai bila tiba-tiba lapar.

Kalau korang pun kaki mengunyah macam aku, boleh cuba yang ni.

25/08/2026

Tengah jaga makan, benda macam ni memang kena ada.

25/08/2026

Kadang-kadang menu paling simple tu lah yang paling laju habis.

24/08/2026

Susu best, tak bau hamis dan rasa sedap 😍 Korang kena tryy

Bila suami bagitahu nak balik rumah lunch, terus tiba-tiba ada mood nak masak chicken buttermilk 😂Menu ni memang jarang ...
24/08/2026

Bila suami bagitahu nak balik rumah lunch, terus tiba-tiba ada mood nak masak chicken buttermilk 😂

Menu ni memang jarang buat. Bukan tak s**a, tapi kalau selalu sangat nanti muak pulak.

Jadi bila dah lama tak masak… sekali buat, sedap lain macam🤌🏻

24/08/2026

Kaki snack, wajib ada stok mixed nuts macam ni.

Address

Lot 10388, Jln Bunga Tanjung, Kampung Baru Hicom, Section 26, Shah Alam
Selangor
40400

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Fiera San posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to Fiera San:

Shortcuts

Share