Ocze Plus SG

Ocze Plus SG 🤱Produk Seisi Keluarga
☘️Natural Produk
🏆Pemenang Best Research Product 2025
📦 Postage setiap hari

Ramai tanya kenapa dah pakai macam-macam produk dalam beberapa hari tapi belum nampak perubahan besar. Kulit ni perlukan...
23/07/2026

Ramai tanya kenapa dah pakai macam-macam produk dalam beberapa hari tapi belum nampak perubahan besar. Kulit ni perlukan masa untuk adapt dan repair tau. Kalau asyik tukar produk, kulit boleh jadi lebih sensitif. Jadi cuba konsisten dulu sebelum buat penilaian ya.

Ramai yang ingat kulit kering dan kulit dehidrasi tu benda yang sama, tapi sebenarnya berbeza tau Jom tengok apa perbeza...
21/07/2026

Ramai yang ingat kulit kering dan kulit dehidrasi tu benda yang sama, tapi sebenarnya berbeza tau
Jom tengok apa perbezaan supaya lebih mudah untuk kita faham keadaan kulit sendiri.

Bila kulit kering, ramai yang terus cari produk baru. Tapi sebenarnya ada beberapa kesilapan harian yang tanpa kita seda...
16/07/2026

Bila kulit kering, ramai yang terus cari produk baru. Tapi sebenarnya ada beberapa kesilapan harian yang tanpa kita sedar boleh buat kulit jadi semakin kering. Jom tengok sama ada korang pernah buat kesilapan ni atau tak .

Kulit kita perlukan kelembapan yang cukup untuk kekal sihat dan selesa. Jom tengok 5 tanda kulit anda mungkin sedang kek...
15/07/2026

Kulit kita perlukan kelembapan yang cukup untuk kekal sihat dan selesa. Jom tengok 5 tanda kulit anda mungkin sedang kekurangan kelembapan.

Kadang-kadang kita tak sedar, ada beberapa tabiat harian yang boleh menyebabkan skin barrier jadi lemah dan kulit lebih ...
13/07/2026

Kadang-kadang kita tak sedar, ada beberapa tabiat harian yang boleh menyebabkan skin barrier jadi lemah dan kulit lebih mudah gatal, kering atau sensitif 😔 Jom tengok 4 perkara yang boleh merosakkan skin barrier kitA.

Hai 😊 Siapa pernah dengar pasal skin barrier tapi tak berapa tahu sebenarnya apa Skin Barrier  ni? 🤔Saya share sikit ten...
10/07/2026

Hai 😊 Siapa pernah dengar pasal skin barrier tapi tak berapa tahu sebenarnya apa Skin Barrier ni? 🤔Saya share sikit tentang skin barrier dan kenapa ia penting untuk kulit kita.

Hi 😊 Mesti pernah dengar orang cakap ekzema ni cuma sebab habuk je? Sebenarnya ramai tak sedar, habuk memang boleh trigg...
09/07/2026

Hi 😊 Mesti pernah dengar orang cakap ekzema ni cuma sebab habuk je? Sebenarnya ramai tak sedar, habuk memang boleh trigger… tapi bukan itu je punca kulit jadi flare 😢
Ada beberapa lagi perkara yang boleh buat ekzema makin teruk tanpa kita sedar.

Meh saya share sikit dekat bawah 👇

Saya nak share tentang Psoriasis & Kelimumur ni korang mesti ada yang keliru antara dua ni kan, cuba tengok ciri-ciri ni...
08/07/2026

Saya nak share tentang Psoriasis & Kelimumur ni korang mesti ada yang keliru antara dua ni kan, cuba tengok ciri-ciri ni.

Hi 😊Saya nak share sikit pasal kesilapan yang ramai orang selalu buat bila kulit gatal 😣Kadang kita tak sedar benda yang...
07/07/2026

Hi 😊
Saya nak share sikit pasal kesilapan yang ramai orang selalu buat bila kulit gatal 😣

Kadang kita tak sedar benda yang kita buat hari-hari tu sebenarnya boleh buat kulit makin kering, makin gatal & senang flare 🥺

Meh Saya share sikit dekat bawah ni 👇❤️

KULIT MASIH GATAL & MUDAH FLARE UP? 😭Kadang-kadang bukan skincare je kena jaga… pemakanan pun boleh jadi salah satu punc...
02/07/2026

KULIT MASIH GATAL & MUDAH FLARE UP? 😭
Kadang-kadang bukan skincare je kena jaga… pemakanan pun boleh jadi salah satu punca kulit makin meragam.

Bila kulit tengah sensitif, cuba elakkan dulu makanan yang mudah trigger flare-up macam:

🚫 Seafood seperti udang, sotong & ketam
🚫 Telur
🚫 Makanan yang boleh cetus alahan

Sebab bila badan tengah sensitif, kulit lebih mudah jadi gatal, merah dan tak selesa.

Untuk jaga kulit, kena bantu dari dua arah:
✨ Jaga pemakanan dari dalam
✨ Konsisten sapuan dari luar

Address

No 19, Jalan Putera Indah 3/10 Taman Putera Indah
Tongkang Pechah
83010

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Ocze Plus SG posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Shortcuts

Share