19/08/2026
Dear Buyers,
I’m so sorry if inactive ako here sa page kag main account ko lately. 🥺 I know some of you have been waiting for updates, replies, and new posts, and I truly appreciate your patience and understanding.
Life has been a little bit busy and may mga nd amo nga gakaratabo amo da if makita niyo way ko gapost/day baligya pero pirme ko ga post nga sa gym ko because it’s my safe space amo da halos adlaw2 jan ko sa gym. I had to save myself para nd ako madalman liwat pareho sang una 😅
Anyways, ma amat2 dun ako balik ah and i try ko gd nga maging active liwat. Soon mapost ko here new items kag mga onhand ko pa nga ligad pa nga stocks ang iba ipa sale ko so please follow niyo jang page para updated kamo.
Thank you for understanding, mga suki! 🫶🏻 love ko kamo tanan 🥺