Calçats Moltó

Calçats Moltó Casa fundada el 1917 La història de Can Moltó comença en una població de la província d'Alacant, on quasi tots els seus habitants eren sabaters.

A principi de segle, en Joan, un "xiquet" de 12 anys fill d’aquella terra, ja corria per fàbriques de sabates aprenent l'ofici que més t**d arribaria a dominar perfectament. El destí i el seu esperit aventurer van voler que l'any 1917 arribés a Vilassar de Mar i comencés a treballar en allò que ell sabia fer: les sabates.

Dirección

Carrer Sant Joan, 18
Vilassar De Mar
08340

Notificaciones

Sé el primero en enterarse y déjanos enviarle un correo electrónico cuando Calçats Moltó publique noticias y promociones. Su dirección de correo electrónico no se utilizará para ningún otro fin, y puede darse de baja en cualquier momento.

Atajos

Compartir

Categoría