31/05/2026
මගේ චූටි රෝස මල බණ්ඩියට ආවට පස්සේ පේජ් එක පැත්තට ආවේ හරිම කලාතුරකින්.
අද මේ ආවේත් එයාට බඩු ගනිපු පේජ් එකක් ගැන ලියන්න ඕනයි කියලා හිතුන නිසා.🙂
ඉතිං මේ කියන්න යන්නේ sanju creations page එක කරන Dilhani Sanjeewani අක්කා ගැන. මං එයාට මුලින්ම ඕර්ඩර් එක දුන්නේ මීට අවුරුදු හතරකට කලින් පුතා ලැබෙන්න ඉන්නකොට.මේ මගේ දෙවෙනි ඕර්ඩර් එක.🙂
අනේ මට කියන්න වචන නෑ මගේ චූටි පැටියගේ bedding set එක එයා කරලා එව්වම මට දැනුන සතුට කොච්චරක්ද කියලා.ඒ තරම් ලස්සනට එයා ඒ ටික කරලා එවලා තිබුනා.😍😍😍
මං දුන්න ඩිසයින් එක මං ඉල්ලුව කලර් එක ඒ විදිහටම තිබුනා.අක්කේ ඔයා නම් හරිම දක්ශයි . නිර්මාණශීලීයි .❤
නිර්මාණයක් නිකන්ම ලස්සන වෙන්නේ නෑ.ඒක කරන කෙනා ඒ කටයුත්තට තීන පලපුරුද්ද හැකියාව මත තමා ඒක ලස්සන වෙන්නේ.ඔයාට නම් ඒ හැකියාව හොදටම තියෙනවා අක්කේ.❤❤
ලස්සන වගේම තමා bedding set එකේ කොට්ශීට් එක sleeping bag එක මාරම සනීපයි.හරිම
සුවපහසුයි .ඩබල් ලේයර්ස් දාලා තමා එයා ඒවා මහලා තියෙනේ.ගෙවන ගානට කිසිම පාඩුවක් නෑ. ❤
කොට්ශීට් ,බම්පර්ස්,ස්ලීපින් බෑග්,මමා බෑග් මේ හැම එකම හොදට ඉඩකඩ තියෙන්න මහලා තියෙනවා. 🙂
ඉතිං චූටි පැටියෙක් ගේන්න ඉන්න අම්මිලට බය නැතිව කියන්න පුලුවන් ඔයාගේ බබාගේ bedding set එක ඔයා කැමති විදිහට හොදම තත්වයෙන් පැටියට සුව පහසුවට හදාගන්න ඕන නම් මේ අක්කගේ පේජ් එකත් චුට්ටක් බලන්න කියලා.🙂🙂🙂
Bedding set විතරක් නෙවේ එයා ගාව තියෙනවා හරිම ලස්සන හුරුබුහුටි doll pillows එහෙමත්.මං එයාව අදුර ගත්තෙත් ඒ ලස්සන් doll pillows දැකලා තමා.😍
Sanju creation එයාගේ පේජ් එක.එහෙනම් ඔයාලත් බලන්නකෝ එයගේ පේජ් එක පැත්තේ ගිහින් එයා තව මොනවද කරන්නේ කියලා.
මේ තියෙන්නේ මගේ චූටි මැණිකට මං එයාට කියලා හදාගනිපු bedding set එක.😍❤
ඉතිං කිසිම අඩුවක් පාඩුවක් නැතිව සාදාරනව බිස්නස් එක කරන් යන ඔයාට හැමදාමත් උතුරන්න හරියන්න ඕනා අක්කේ.ජයම වේවා..❤❤❤
Lovely Things