18/07/2026
media world එකේ මගේ පළමු අත්දැකීම වෙන්නේ Centigradzලගේ Happy Birthday Song එකේ music video එක. Audition ගිහින්, screentest වලින් තේරිලා centigradz එක්ක ලස්සන වැඩකට සම්බන්ධ වුණා කියන්නෙ ඒක හරිම සතුටු හිතෙන දෙයක් වුණා. එයාලා මගේ favouriteම සිංදු ගොඩක අයිතිකාරයෝ වෙන එක ඒ සතුට තවත් වැඩි කළා.
ඉතිං ඒ MV එකෙන් පටන් ගත්ත ගමන, ඊට පස්සේ commercial photo shoots, casual photo shoots, music videos, event hosting , fictional and artistic model shoots, TV commercials , Teledramas, වගේ තව ගොඩක් දේවල් වලට සම්බන්ධ වෙන්න අවස්ථාවක් වුණා.
ඒ මතක සටහන් ඔයාලා එක්කත් බෙදාගන්න හිතුණා 😇✨️