SENCY HUB PVT LTD

SENCY HUB PVT LTD 🌷🧑🧑🧑මේ.... ඔයාලගෙ මුලු ලෝකයක්ම 🌎 වුන, පුංචිම පුංචි මල් කැකුළු🌷 වෙනුවෙන්මයි....🧒🧒🧒🌷
(2)

12/07/2026

🧸💕 ඔයාගේ පුංචි බබාට ලස්සනම, Comfortableම, Safeම Baby Sofa එක දැන් ලබාගන්න! 💖

බබාට ඉඳගන්න, සෙල්ලම් කරන්න, Cartoon බලන්න, Story Time enjoy කරන්න වගේම ලස්සන Photos ගන්නත් මේ Baby Sofa එක Perfect 😍📸

ඉතාම Soft material වලින් නිමවලා තියෙන නිසා බබාට Comfortable feeling එකක් ලබාදෙනවා 🥰
Cute Cartoon Designs නිසා බබාලා මේ Sofa එකට ගොඩක් ආසයි ❤️

✨ විශේෂත්වයන් ✨
🛋️ Soft & Comfortable Design
👶 Baby Safe Materials
🌈 Cute Cartoon Characters
💪 Strong & Supportive Shape
🧼 පිරිසිදු කරන්න ලේසි
📸 Photo Shoot වලටත් Perfect
🎁 බබාට ලස්සන Gift එකක්

ඔයාගේ බබාටම වෙනස්ම Cute look එකක් දෙන්න අදම Order කරන්න 😍

💰 මිල රු. 3000 සිට....💰

🚚 Islandwide Delivery Available

📩 දැන්ම Inbox කරලා Details ලබාගන්න

Whatsapp-077-1329180

💖 Sency Kids — Little Smiles, Big Happiness 💖

AVENT Natural Manual Breast Pumpඅම්මේ ඔබේ පහසුවට සහ බබාගේ ස්වාභාවික පෝෂණයටAVENT Natural Manual Breast Pump කියන්නේ මව්කි...
10/07/2026

AVENT Natural Manual Breast Pump

අම්මේ ඔබේ පහසුවට සහ බබාගේ ස්වාභාවික පෝෂණයට

AVENT Natural Manual Breast Pump කියන්නේ මව්කිරි සුවපහසු ලෙස පම්ප් කර ගබඩා කර තබා ගැනීමට උපකාරී වන විශ්වාසදායක අත්පොම්පයකි. විශේෂයෙන්ම අලුත් අම්මලාට සහ දිනපතා මව්කිරි පම්ප් කිරීමට අවශ්‍ය අම්මලාට මෙය පහසු සහ ප්‍රායෝගික විසඳුමක් වේ.

ප්‍රධාන විශේෂතා

Natural Teat Shape – බබාට ස්වාභාවික ලෙස පිළිගැනීමට පහසු ni**le shape එකක් සහිතයි.

Flexible Spiral Design – පියයුරු වටා මෘදු ලෙස ගැලපී සුවපහසු පම්ප් කිරීමක් ලබාදෙයි.

BPA Free – බබාගේ ආරක්ෂාව සැලකිල්ලට ගනිමින් BPA රහිත ද්‍රව්‍ය භාවිතා කර නිෂ්පාදනය කර ඇත.

More Comfort, More Milk Naturally – සුවපහසු භාවිතය නිසා ස්වාභාවික මව්කිරි ගැලීම සඳහා සහාය වේ.

Manual Operation – විදුලිය අවශ්‍ය නොවන බැවින් ඕනෑම තැනක පහසුවෙන් භාවිතා කළ හැක.

Easy to Use & Clean – කොටස් සරල බැවින් එකලස් කිරීම, භාවිතා කිරීම සහ පිරිසිදු කිරීම පහසුයි.

භාවිතා කිරීමේ වාසි

මව්කිරි ගබඩා කර බබාට පසුව ලබාදීමට පහසුයි.

අම්මට සුවපහසු අත්දැකීමක් ලබාදෙයි.

බබාගේ ස්වාභාවික කිරි බීමේ රටාවට ගැලපෙන ni**le shape එකක් ඇත.

ගමන් බිමන් අතරතුරදීද භාවිතා කිරීමට පහසුයි.

AVENT brand එකේ විශ්වාසදායක ගුණාත්මක භාවය නිසා අම්මලා අතර ජනප්‍රියයි.

08/07/2026

EZHiL' s Baby sofa

Happy Customer...... ❤️🥰
08/07/2026

Happy Customer...... ❤️🥰

Panda බෝලයක් panda කෙනෙක් උඩ සැපේ.... 🥰❤️💕
03/07/2026

Panda බෝලයක් panda කෙනෙක් උඩ සැපේ.... 🥰❤️💕

26/06/2026

තෙරැවන් සරණයි මැණික...🙏❤

Anoja අක්කේ... පොල් ටිකක් ගාගන්න.. 🥹       අවුරුදු පහක් විතර මං මේ online page එක කරනවා... ඒ කාලය ඇතුළත දාන දාන පෝස්ට් එ...
22/06/2026

Anoja අක්කේ... පොල් ටිකක් ගාගන්න.. 🥹

අවුරුදු පහක් විතර මං මේ online page එක කරනවා... ඒ කාලය ඇතුළත දාන දාන පෝස්ට් එකට ඔයාලා මොනවා දැම්මත් මං මුකුත් කිව්වේ නැහැ..... 😌 හැබැයි අද මට ඔයාගෙ වචන එක්ක හැමදාම කට වහන් ඉන්න බෑකියල හිතුනා... 😏

මෙහෙම කමෙන්ට් දාන හැම මනුස්සයෙක්ම මගේ product අරගෙන වත් දැකලාවත් නැති මිනිස්සු.... 🫠

පේජ් එක පුරාම තියෙනවා product එක දැකපු බලපු මිනිස්සුන්ගේ feedback...😍

පේන විදිහට ඔයාට මේ සිංහල වචන ටික ටයිප් කරගන්න විනාඩි දහයක් විතර ගිහිල්ලා තියෙනවා Anoja sis... 😌

ඒ time එකේ පොල් ටිකක් ගාගත්තනම් උයන වෙලාවට යන ටයිම් එකෙන් විනාඩි දහයක් හරි අඩුවෙනව නේද.... ? 🥲

මගේ ගාව බෑග් වර්ග පහකට වඩා තියෙනවා... fabric වර්ග තුනකින් විතර බෑග් කරනවා.... ඒවා හැම එකකම ඩිසයින් හතළිහකට පනහකට වඩා තියෙනවා..

ඒ ඔක්කොම එකම පෝස්ට් එකේ දාන්න පුළුවන් වෙන්න fb එක මගෙ කාගෙවත් නෙමෙයි....

අනික ඔයා කියන විදිහට මැසේජ් ගන්න නම් අපි මෙහෙම කරන්නේ.....මේ වෙද්දී online business කරන හැමෝම මාසෙන් මාලිගා ගහලා මාසෙන් ලොකු වාහන අරගෙන ඉන්න ලොකුම කෝටිපතියො වෙලා... 🤣 ඒ තරම් msg එනවා.. 🤭

ඔයාගේ comment එකෙන්ම පේනවා ඔයා business කියන Subject එකේ කොහෙත්ම නෑ කියලා...🤥

product එක ගන්න ඕන කෙනා මැසේජ් පිට මැසේජ් දාලා හරි එයාගේ වැඩේ එයා කරගන්නවා... 😇

ඔයාගේ මේ කමෙන්ට් එකට පුළුවන්නම් අපේ බිස්නස් වට්ටන්න හරි මිනිස්සු අපිට අපෙන් බඩු ගන්න එක නවත්තන්න හරි මගේ බිස්නස් එක වැටිලා හරි ගොඩක් කල්...🫠

මගේ විතරක් නෙමෙයි online business කිසිම කෙනෙක්ට කරන්න බෑ ...මොකද product එක ඇහැට දැකලා නැතුව මෙහෙම නයට කහින මිනිස්සු හැම තැනම ඉන්නවා....🥹

අනේ ඒ නිසා මම මේ ගොඩක් ආදරෙන් කියන්නේ Anoja අක්කේ...

ඔයාට මේ අනුන්ගේ Business වලට කූරු ගහා ගහ ඒ මිනිස්සුන්ගේ බිස්නස් වට්ටන්න දඟලන වෙලාවේ ඔයා ඔයාගේ දියුණුවට දෙයක් කරගන්න.... කරන්නම දෙයක් නැත්තං පින් සිද්ධවෙයි රෑට කන්න පොල් ටිකක් හරි ගාගන්න... 😌

13/06/2026

මැහුව ඇති වගේ...... 😏

සැරින් සැරේ punch ප්‍රශ්න එක්ක මැහුව ඇති වගේ හිතුන දවස් තිබුනා... 😔
ඉතිම් එහෙමයි කියල අත්තරින්න බෑනේ.... 😜
මාස ගානක් කට්ට කාලා මේ ප්‍රතිඵලේ ගත්තා....🥰

💕 රෝස මල් පෙති නෙවෙයි තිබුනේ... 😊
💕 කටුම විතරයි මාවතේ.... 😊

දකින තරම් කිසිම දෙයක් ලේසි නෑ ලස්සන ළමයෝ...

Address

Kandy Road , Kurunegala
Mawathagama

Telephone

+94771329180

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when SENCY HUB PVT LTD posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to SENCY HUB PVT LTD:

Shortcuts

Share