REDZSHIED BABY COLLECTION

REDZSHIED BABY COLLECTION Pls add friend @ https://www.facebook.com/redzshiedbaby Selling the quality kids product with reasonable price!!!! How to place order :- 1.

Kindly pls booking your order by email to : [email protected] or sms to +60137693501 Show your love to person that loving you!!! Lets give them something interesting...find it here!!! Send personal message or PM your email address and phone no 2. Send sms to me at 013 - 769 3501 or 3. Send an email to [email protected] with details info include your name, address, contact no, email add, size,

code no & quantity 4. I will check the stock availability and reply the status via email or PM asap 5. Bank account number will be given through an email or PM after the orders are confirmed 6. Once payment received, the item will ship out according to the delivery schedule 7. Please take note that I only ship out the items once a week (Saturday) Payment :- 1. Online transfer Maybank2u or CDM 2. Online transfer Cimbclicks or CDM Shipping :- All prices excluded delivery postage. Customer need to bare for the postage expenses. Shipping Cost 1 : For 2 item and below : RM7.00 for Semenanjung Malaysia and RM 10.00 for Sabah & Sarawak. Shipping Cost 2 : For 3 item and above - As per charges by courier service *** List From Pos Malaysia ( poslaju ) PENISULAR MALAYSIA :- 501-750 gm = RM 6.90 1-1 kg = RM 8.20 1-1.25 kg = RM 9.50 1.251-1.5 kg = RM10.70 1.501-1.75 kg = RM12.00 1.751-2.0 kg = RM13.30 SABAH/SARAWAK :- 500 gm 501-750 gm = RM 9.50 1-1.0 kg = RM11.30 1 kg-1.25 kg = RM13.30 1.251-1.5 kg = RM15.20 1.501-1.75 kg = RM17.01 1-2.0 kg = RM18.90 All items will deliver once payment was verified.

Dalam banyak-banyak produk Nutriplus kan.. paling disyorkan untuk mula adalah Acv+ gummies ni. Kenapa? Sebab masalah pal...
17/08/2026

Dalam banyak-banyak produk Nutriplus kan.. paling disyorkan untuk mula adalah Acv+ gummies ni.

Kenapa? Sebab masalah paling ramai orang kita hadapi ialah perut kembung & mudah nak gastrik.

Gummy ni bukan setakat sedap, tapi dia ada prebiotik & Vitamin B12 untuk jaga gut health (penghadaman) kita.

Bila perut dah 'clean' & sihat, baru la rasa bertenaga nak buat aktiviti seharian kan.

Nak tahu kenapa ramai repeat & cuba Acv+ gummies ni? Kena rasa sendiri tau kesan dia. 😍

Zikir Hari Isnin. ❤️
17/08/2026

Zikir Hari Isnin. ❤️

Assalamualaikum.. Selamat pagi Isnin sahabat. 🌹Semoga langkah pertama hari ini dipermudahkan, hati dipenuhi tenang, dan ...
17/08/2026

Assalamualaikum.. Selamat pagi Isnin sahabat. 🌹

Semoga langkah pertama hari ini dipermudahkan, hati dipenuhi tenang, dan usaha kita diberkati Allah.

Mulakan dengan senyuman, insya-Allah.. semuanya berjalan dengan baik. Aamiin. 🤲


Cuaca panas ni kena kopi chicory sejuk-sejuk memang ngam. Bestnya kopi chicory ni sebab tiada gula tambahan, bagus untuk...
14/08/2026

Cuaca panas ni kena kopi chicory sejuk-sejuk memang ngam. Bestnya kopi chicory ni sebab tiada gula tambahan, bagus untuk penghadaman kita tau.

Paling utama, dia tak buat kepala pening & rendah kafein. Kena cuba tau! 😀

Zikir Hari Jumaat. ❤️
14/08/2026

Zikir Hari Jumaat. ❤️

Assalamualaikum dan selamat pagi sahabat. 🌹Salam Jumaat yang penuh keberkatan. Semoga segala urusan kita hari ini diperm...
14/08/2026

Assalamualaikum dan selamat pagi sahabat. 🌹

Salam Jumaat yang penuh keberkatan. Semoga segala urusan kita hari ini dipermudahkan, diberikan kesihatan yang baik, rezeki yang melimpah ruah dan hati yang tenang. Aamiin. 🤲



Kenalkan Nutriplus Chicory Blend.Gabungan kopi dengan chicory yang memberikan rasa kopi yang smooth dan nikmat, dengan k...
13/08/2026

Kenalkan Nutriplus Chicory Blend.

Gabungan kopi dengan chicory yang memberikan rasa kopi yang smooth dan nikmat, dengan kafein yang lebih rendah.

Antara kebaikan chicory:
✅ Sumber serat inulin, sejenis prebiotik
✅ Menyokong kesihatan sistem pencernaan
✅ Bantu menyokong keseimbangan bakteria baik dalam usus
✅ Rasa kopi lebih smooth & tak terlalu kuat
✅ Pilihan untuk yang nak kurangkan pengambilan kafein

Sesuai untuk yang s**a kopi tapi sensitif dengan kafein atau nak cuba alternatif kopi yang lebih ringan.

Sedap diminum, perut pun kena jaga. ❤️

Zikir Hari Khamis. ❤️
13/08/2026

Zikir Hari Khamis. ❤️

Assalamualaikum.. Selamat pagi sahabat. 🌹Jangan takut memulai hari ini, karena setiap pagi adalah kesempatan baru untuk ...
13/08/2026

Assalamualaikum.. Selamat pagi sahabat. 🌹

Jangan takut memulai hari ini, karena setiap pagi adalah kesempatan baru untuk memperbaiki diri dan mendekat kepada impian.

Semoga langkah kita dimudahkan, hati dipenuhi rasa syukur, rezeki dilancarkan, dan setiap usaha menjadi jalan menuju keberkahan. Aamiin. 🤲


Penat dah dengan masalah bau badan sendiri, anak & suami? Kita mungkin tak sedar. Tapi, orang lain? Jangan sampai kena t...
12/08/2026

Penat dah dengan masalah bau badan sendiri, anak & suami? Kita mungkin tak sedar.

Tapi, orang lain? Jangan sampai kena tegur & orang jauhkan diri. Segan nanti kan.

Sebab tu dah ramai mula pilih deodorant Farmasi. Tahan sampai 48 jam, bau segar. Baca feedback ni❤️

Alhamdulillah! 🤗

Address

Kangkar Bahru

Telephone

+60137693501

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when REDZSHIED BABY COLLECTION posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to REDZSHIED BABY COLLECTION:

Shortcuts

Share