Casing Casevibe

Casing Casevibe elegance in every edge
good quality harga berpatutan

Semalam tengah duduk lepak dengan kawan, dia tengah gelak tiba-tiba telefon dia jatuh. Semua orang senyap sebab bunyi di...
17/10/2025

Semalam tengah duduk lepak dengan kawan, dia tengah gelak tiba-tiba telefon dia jatuh. Semua orang senyap sebab bunyi dia kuat gila. Tapi yang peliknya, bila dia ambil balik telefon tu tak calar langsung weh. Memang gempak gila. Aku tanya, “Weh! casing kau jenis apa ni?” Dia tunjuk casing baru yang dia beli simple tapi nampak kemas.
Sejak tu aku pun terus cari yang sama. Bila dah pakai, baru aku faham kenapa dia yakin sangat. Pegang pun sedap, tak licin dan bila letak atas meja pun nampak eksklusif. Kadang benda nampak kecil je tapi bagi rasa yakin bila tahu telefon kita selamat walaupun jatuh banyak kali.

http://www.wasap.my/60183918254/Casing

http://www.wasap.my/60183918254/Casing

http://www.wasap.my/60183918254/Casing

https://www.instagram.com/casingcasevibe_?igsh=MW82NnQ4djF4NXZ2eQ%3D%3D&utm_source=qr

stay tuned‼️ kami akan keluarkan NEW DESIGN
17/10/2025

stay tuned‼️ kami akan keluarkan NEW DESIGN

Ada satu hari tu aku tengah scroll nampak casing ni. Simple je tapi lawa. Aku pun apa lagi terus check out tak expect ap...
14/10/2025

Ada satu hari tu aku tengah scroll nampak casing ni. Simple je tapi lawa. Aku pun apa lagi terus check out tak expect apa sangat. Bila sampai perh sumpah tak expect dengan harga murah tapi dapat barang premium dengan warna dia cantik, fit ngam dan paling best bila letak atas meja tak mudah tergelincir. Kawan pun tegur, “Weh casing kau lawa weh, beli mana?” Aku senyum je. Kadang beli sebab s**a rupa tapi jatuh cinta sebab kualiti. Casing ni antara yang buat aku rasa macam tak sia-sia habiskan duit sikit untuk benda yang tahan lama

http://www.wasap.my/60183918254/Casing

http://www.wasap.my/60183918254/Casing

http://www.wasap.my/60183918254/Casing

https://www.instagram.com/casingcasevibe_?igsh=MW82NnQ4djF4NXZ2eQ%3D%3D&utm_source=qr

Aku baru tukar casing minggu ni, sumpah best weh 😌 Material dia jenis silikon lembut, bila pegang tu rasa selesa gila, t...
11/10/2025

Aku baru tukar casing minggu ni, sumpah best weh 😌 Material dia jenis silikon lembut, bila pegang tu rasa selesa gila, tak licin tangan langsung. Yang paling aku s**a, warna dia clean & nampak premium, macam casing mahal tapi harga chill je. Bila bawak ke mana pun, orang ingat casing Phone ori.
Kadang benda simple macam ni pun boleh bagi feel baru dekat phone sendiri 💕📱

http://www.wasap.my/60183918254/Casing

http://www.wasap.my/60183918254/Casing

http://www.wasap.my/60183918254/Casing

https://www.instagram.com/casingcasevibe_?igsh=MW82NnQ4djF4NXZ2eQ%3D%3D&utm_source=qr

Stay tuned guys!! kami akan beroperasi tak lama lagi!
23/09/2025

Stay tuned guys!! kami akan beroperasi tak lama lagi!

Address

Kuantan
25300

Opening Hours

Tuesday 09:00 - 17:00
Wednesday 09:00 - 17:00
Thursday 09:00 - 17:00
Friday 09:00 - 17:00
Saturday 09:00 - 17:00
Sunday 09:00 - 17:00

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Casing Casevibe posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Shortcuts

Share

Category