Mr. Absorber Puncak Alam

Mr. Absorber Puncak Alam Pusat Servis Dan Alat Ganti Kenderaan
(3)

ABSORBER DAH MULA BAGI TANDA-TANDA NI?Kalau dah dua tiga tanda ni muncul, besar kemungkinan absorber dan komponen lain m...
07/08/2026

ABSORBER DAH MULA BAGI TANDA-TANDA NI?

Kalau dah dua tiga tanda ni muncul, besar kemungkinan absorber dan komponen lain macam mounting, bearing dan lower arm perlukan perhatian.

Kami menyediakan pemeriksaan percuma dan khidmat nasihat yang sesuai mengikut keadaan kereta korang.

Cuba share dekat bawah apa tanda-tanda kerosakan absorber yang pernah korang alami?

05/08/2026
09/07/2026

Tak sempat lompat. Nasib owner bawa slow and steady. Right time. Right choose.

Terima kasih datang Mr. Absorber Puncak Alam.

08/07/2026

Kita suggest ambil combo sebenarnya
bukan saja-saja tapi korang kena tahu
sebabnya‼️

berminat nak tukar part suspension
ataupun checking boleh tekan link
dibawah👇
https://wasap.my/601159373719/mrabsorber.pa

Ramai owner kereta risau bila masuk bengkel sebab takut kena tukar macam-macam.Dekat MR.ABSORBER Puncak Alam, kami utama...
07/07/2026

Ramai owner kereta risau bila masuk bengkel sebab takut kena tukar macam-macam.
Dekat MR.ABSORBER Puncak Alam, kami utamakan ketelusan.

Pemeriksaan dahulu.
Terangkan masalah.
Maklumkan harga.
Dapatkan persetujuan customer.
Baru kami jalankan pemasangan.

Mudah, jelas dan tanpa teka-teki.

berminat nak check atau tukar suspension
korang boleh tekan link dibawah👇
https://wasap.my/601159373719/mrabsorber.pa

03/07/2026

Pengguna HRV kerap tak dapat
masalah bunyi macam ni cuba
komen sikit nak tengok 😆

sekiranya korang ada masalah suspension
masalah bunyi pelik ii boleh walk in
ataupun set appointment tekan link dibawah👇
https://wasap.my/601159373719/mrabsorber.pa

30/06/2026

Kereta ada masalah suspension
ataupun absorber dah bocor,kong?
nak tukar absorber yang harga murah
berkualiti dan padu boleh datang jumpa
kami di MR.ABSORBER PUNCAK ALAM.

berminat nak booking slot untuj appoinment
kereta korang boleh tekan link dibawah👇
https://wasap.my/601159373719/mrabsorber.pa

29/06/2026

Sekadar Perkongsian.

Sebab tu kami selalu suggest tukar bush metarial getah original fitting. Ataupun tukar je seketul baru. Tak perlu nak tukar2 bush.

Lebih2 lagi kalau korang pakai kereta yg b*k kat atas jalan. Tukar baru after market pun dah okey sgt. Harga pun murah. Dah blh pkai lama. 🥰

Credit owner video. Nissan Almera.

Absorber dan kong? Ataupun bocordan lembut, bila drive rasa membuai?boleh ambil absorber heavy duty Proexpert more 15% s...
22/06/2026

Absorber dan kong? Ataupun bocor
dan lembut, bila drive rasa membuai?
boleh ambil absorber heavy duty
Proexpert more 15% stif dari standard .
improve handling, kurangkan rasa membuai
dan sesuai untuk family car, daily car💯

Berminat nak tukar absorber ataupun nak
bertanya berkenaan suspension boleh tekan
link dibawah👇
https://wasap.my/601159373719/mrabsorber.pa

18/06/2026

Fuh bila bawak kereta dengan bunyi
macam ni stres jer rasa😂 macam ada
kandang tikus kat belakang🤣

nak check kereta ataupun nak cari
part suspension boleh tekan link
dibawah👇
https://wasap.my/601159373719/mrabsorber.pa

Address

NO 37, Jalan HILLPARK 11/3
Puncak Alam
42300

Opening Hours

Monday 09:00 - 18:00
Tuesday 09:00 - 18:00
Wednesday 09:00 - 18:00
Thursday 09:00 - 18:00
Friday 09:00 - 18:00
Saturday 09:00 - 18:00

Telephone

+60182721915

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Mr. Absorber Puncak Alam posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to Mr. Absorber Puncak Alam:

Shortcuts

Share