27/06/2026
*KAN DAH MENYESAL BABY TAK DAPAT WARDED*
Jadikan pengajaran. Dah minta izin client & dia bagi untuk share so that takde moms & dads buat kesilapan yang sama 🥹
Ramai lagi parents ni tak faham waiting period tu crucial. Asyik fikir “proceed next month ea” je.
Anak kalau nak sakit, dia tak tunggu next month tau. Kalau kata harini sakit, sakit lah. Takde delay delay.
Waiting period untuk penyakit infection lagi lagi pneumonia yang melibatkan paru paru ni, after 120 days medcard tu approved baru boleh pakai & covered.
Walaupun lagi 2 weeks nak cukup 120 days, syarat ketat memang kata *after 120 days*. No discount.
This is a friendly reminder to you mom & dad proceed medical card anak you now!
Shaiful Nizam
Life Planner
HM Astrix Group
0173358083