06/08/2026
❤️ BATCH 29th MIXED PALUWAGAN IS NOW OPEN ❤️
PALUWAGAN / INDI INSTALLMENT ‼️‼️‼️
Pili lang everyone kung may ara kamu items na gusto tapos wala diri sa post ipm lang ku ky aton pangitaan pamaagi😁
✅Para sa mga way budget mag cash
✅Para ra sa good payer lang ni
✅Payment tru- GCash or sa store
❌Bawal sa mga labad paninglon
❌Bawal sa mga delay mo bayad , nga daghan og rason nganung dili kabayad on-time
❌Bawal sa mga dili kabalo mag huna-huna sa resposibilidad sa paluwagan
Weekly Payment
Weekly Spin
Weekly Release
PS: Once makasugod na ug bayad tas mo back-out automatic NO REFUND sa nabayad ❗❗❗
Via Live Spin ❤️
Note: Per 1 item po ang prices ha.thank you 😇
CurlyGirls Consumer Goods Trading