07/08/2026
Tingog mo mga sukilabs ug unsa ta LEGIT. ππ
I appreciate it so much β€οΈβ€οΈ
Ingon ani nga customer the best π₯Ίπ₯Ίβ£οΈβ£οΈ thank you so much maam. Sa pagbalik2 ug palit β£οΈβΊοΈ
2 samsung sold β
β€οΈβ£οΈ
Maayo pa ang samsung niabot pas samar ako waley pa hahaha π€π€
Proof of orders.
Gahapon jud ni na orders πβ€οΈ
101% legit ta dring dapita. Panagsa raman mag post ug proof of orders sa lagyong dapit.or even bohol to bohol. Pero kabalo nana among mga suki unsa mi ka legif πβ€οΈ
Thank you pod mam. Sa pag tugot mag post ko sa atong transaction.β€οΈπ
CJR Gadgets Tagbilaran
CJR Consumer Goods
β€οΈ we are beyond grateful to all our valued customers. β€οΈπ
Naa naaad tay new arrivals kana nasay hasmagi. Please na ni ππ
tingog mo mga sukilabs ug unsa ta ka legit.