14/08/2026
Good Morning mga madam, katung naka check out sa orange app please na lng ko cancel po ha, kay na tiorok akong printer, ugma pa ko kaadtu ani sa service center, update ko dayun ugma mga madams.,pero pwede ra ta maka direct shipping sa j&t mam ha naa ra ta add on sf lang ta.
salamat sa pag sabot po.